Klachten en garantie
Wij van CJM-Hout zetten ons voortdurend in uw order zo zorgvuldig mogelijk uit te leveren. Bij het klaar zetten van uw order controleren wij alle producten op onze kwaliteitseisen. Ook wij zijn mensen en kunnen fouten maken. Gaat er onverhoopt wat mis, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen er dan alles aan doen om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.
Klachten
Heeft u een klacht, meldt deze dan z.s.m., uiterlijk binnen 2 werkdagen na levering. Melding van een klacht kan per mail. Vermeld hierbij altijd uw ordernummer en stuur bij voorkeur foto’s mee van het probleem.
Garantie
Hout is een natuurproduct en heeft bepaalde eigenschappen.
- Op de pagina ‘’Hout Eigenschappen’’ vertellen wij u hier meer over.
Genoemde eigenschappen zijn geen reden tot klacht/garantie/omruiling. Gaat er toch onverhoopt wat mis bij of na levering neemt u dan contact met ons op voor een passende oplossing. Wij hanteren de garantie termijn van onze leveranciers.
Transportschade
Hout is een kwetsbaar product. Ondanks onze zorgvuldigheid kan er onverhoopt wat transportschade ontstaan. Mocht dit resulteren in een enkel onbruikbaar product dan kunt u dit wellicht als zaagstuk apart houden of komen ruilen bij ons in de winkel. Forse schade en meerdere onbruikbare producten bij een levering komt zelden voor. Mocht dit voorkomen dan merkt de chauffeur dit ook op en meld dit bij ons zodat wij hier een omruiling voor kunnen inplannen. Houd deze producten dan dus apart.