U kunt uw bestellingen plaatsen via de website, aan de balie, telefonisch of per e-mail. Om de procedure te verduidelijken verstrekken we op deze pagina informatie over hoe dat in zijn werk gaat. Aanvulling (december 2020): Voor de duur van de lockdown kunt u niet naar onze winkel komen om een bestelling te plaatsen. Doet u dit op een van de andere manieren. Afhalen (op afspraak!) en bezorgen blijven mogelijk.
Bestellen via de website
1. U kunt tijdens het bekijken van de website producten in uw winkelmandje plaatsen. U voegt producten toe door op de knop ‘in winkelmand’ te drukken.
2. Wanneer u klaar bent, gaat u naar het winkelmandje (rechts onderin) of winkelwagentje (rechts bovenin) en kiest u voor ‘(Doorgaan naar) afrekenen’
3. Vervolgens vult u uw gegevens in.
- We vragen om uw naam, adres, en contactgegevens.
- Voor verzenden naar een anders adres vinkt u daar het vakje aan
- Op basis van uw adres worden leveringskosten automatisch berekend. U kunt op de pagina ‘Bezorgen en afhalen’ de tarieven bekijken.
- Verder vragen we op deze pagina om onze algemene voorwaarden te accepteren.
- Klik hierna op bestelling plaatsen
4. Hier wordt u verder gestuurd naar de door u gekozen betalingsvorm. U verricht daar de noodzakelijke handelingen. U krijgt een geautomatiseerde mail toegestuurd van uw bestelling. (Indien u voor overboeking heet gekozen, krijgt u een automatisch gegeneerde e-mail met het verzoek de overboeking te voldoen)
Hierna krijgt u een bevestiging van uw bestelling te zien.
Wanneer uw betaling bij onze bank is verwerkt, krijgt u van ons binnen 24 uur een bevestiging dat wij uw bestelling in behandeling nemen. Hierna nemen we nogmaals contact met u op, al dan niet telefonisch, om een afspraak te maken over bezorging of afhalen. (Houdt alstublieft uw mailbox ‘spam / ongewenste berichten’ in de gaten, soms willen e-mails van ons daar nog al eens in belanden)
We streven er naar om u altijd binnen 7 dagen te kunnen beleveren, tenzij anders vermeld bij onze producten. (Bijvoorbeeld met de term ‘nabestelling’, of producten als blokhutten en maakwerk) Ook in het hoogseizoen Maart – Juni kunnen levertijden soms verder oplopen.
Meer informatie over de bezorging vindt u op de pagina ‘Bezorging & Afhalen’
Bestellen in de winkel
U kunt ook altijd langskomen in onze houthandel. Dan kunt u een bestelling doorgeven aan de balie en deze op afspraak ophalen. Of zelf gelijk de producten uit het schap pakken. Aanvulling (december 2020): Voor de duur van de lockdown kunt u niet naar onze winkel komen om een bestelling te plaatsen. Doet u dit op een van de andere manieren. Afhalen (op afspraak!) en bezorgen blijven mogelijk.
Bestellen telefonisch of per e-mail
Ook kunt u uw bestelling doorgeven telefonisch of met een e-mail. Na uw bestelling sturen wij u een factuur, met de vraag om deze te voldoen voor u uw bestelling komt afhalen.
