Wij volgen de landelijke richtlijnen zoals deze door de regering zijn bekend gemaakt.
Winkelen op afspraak
Per 3 maart is het mogelijk om op afspraak te winkelen. Dit kunnen we alleen aanbieden als we dit veilig en verantwoord aanpakken samen.
- We mogen maar twee klanten tegelijktijdig ontvangen. Komt u daarom alléén naar winkel of geeft u van te voren aan dat u met uw partner, buurman etc. komt. Dat geeft ons mogelijkheid om te plannen.
- Tijdens het bezoek aan de winkel houden we onderling 1,5m afstand
- Tijdens het bezoek aan de winkel dragen klant en medewerker een mondkapje
- Bij binnenkomst is er de mogelijkheid om uw handen te ontsmetten
- Betaling het liefst per Pin, om contact te verminderen.
Indien u (of iemand in uw directe omgeving) klachten of symptomen van COVID-19 heeft, verzet of annuleert u vanzelfsprekend de afspraak!
Neemt u contact met ons op om een afspraak te maken. (Klik op deze link) Een afspraak moet volgende de landelijke richtlijnen minstens 4 uur van te voren gemaakt worden.
Bezorging en afhalen op afspraak
- Bestel via onze webshop of per telefoon: met bezorging of afhalen op afspraak.
- Betaling vooraf bezorging/afhalen, per Ideal of Overboeking.
- Afhalen van een bestelling: deze wordt vooraf voor u klaargezet op het buitenterrein. De bestelling wordt afgehaald op afgesproken tijdstip. Kom alleen, en zorg voor een transportmiddel dat u vlot kunt inladen.
- Indien u telefonisch wilt bestellen, kijkt u dan eerst goed rond op onze website. Ons assortiment proberen we actueel te houden en producten te voorzien van genoeg informatie.
- Telefonisch zijn we bereikbaar tussen 9.00 en 17.00 doordeweeks, en op zaterdag tussen 9.00 en 13.00
- Tijdens het bezorgen houden we ons aan de richtlijnen: 1,5m afstand, en dragen we een mondkapje.
Gedeelde smart is halve smart; om u tegemoet te komen hebben we onze leveringskosten in de regio verlaagd.